Post by vibogurosysc on Feb 17, 2022 7:39:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Hustle Castle: Medieval games 2022 version ▞▞▞
Et hyggeligt spil
Har spillet dette i årevis, og det eneste, jeg hader ved det, er, at det ikke har en oversættelsesmulighed i nogen chats.
Super hyggeligt spil, ind til videre. Godt gameplay.
Spillet var super underholdende, indtil det gik i stå, og den eneste måde at fortsætte på er at bruge penge på diamanter eller lave de samme grundlæggende kedelige opgaver hver dag i en solid måned og bede om, at ingen invaderede dit slot for at stjæle dit guld eller træ mens du er væk. Lad os være ærlige, dette er dybest set en nedfaldsklon, men med flere måder, hvorpå du kan give dem penge.
Udviklerne har gjort meget arbejde for at udvide dette spil. de gør virkelig godt arbejde. men det er en kontant grab. begivenheder, fangehullet og det meste kræver, at du bruger for at blive færdig. de har gjort det umuligt at undvære mikrotransaktioner. du kan spille uden dem, men du bliver nødt til at nøjes med kun at nå halvvejs til, hvad end målet er.
Spillet er dog sjovt på begivenheder som Oktoberfest; spin-hjulet er så tilfældigt ved sine spin, at det er irriterende. Det faktum, at du kan spille og bruge penge og bygge, men aldrig får noget ekstra ud af begivenheden eller hovedpræmien på arenaen, kan være demoraliserende og afskrækkende. Jeg får brug for det og at trække folk til, men man skal også give lidt til folk.
1. Spillet viser falske annoncer, der faktisk ikke svarer til det rigtige gameplay. Hvis du skal lyve om det faktiske indhold af dit spil, er det allerede et dårligt tegn for mig. 2. Spillet tvinger dig til at bruge penge for endda at have en lille chance for at konkurrere med andre. Uanset hvor mange kræfter du lægger i at blive stærkere, vil spillet altid sætte dig mod meget stærkere mennesker. Da jeg var 130k var alle i arenaen 150k +, nu er jeg 230k, og alle er 290k +. Sikke et tilfælde!!
sjovt spil masser af tidsbaseret bygning og træning, som kan springes over ved hjælp af ædelstene. ædelstene er tilgængelige som rigtige penge eller i små mængder gratis. Hovedhistorien består af bekæmpelsesudstyr og derefter træne tropper. forhåbentlig får du nok udstyr hurtigt nok fra rng drops til at overvinde fjendernes udfordringer.
1 stjerne, indtil de TRE RØDE Robotter er forbudt. Dette spil er inficeret med kinesiske robotter, i arenaen. Alle robotterne angriber den samme konto på samme tid og vinder altid. Dårligt gameplay.
Det er i orden. Spillede meget, indtil jeg skulle have Facebook-venner. Det er ikke så svært at tilføje venner i spilmuligheden. Det er ikke super løn at vinde. Det var meget sjovt at spille for at vinde op til højere niveauer. Så for fjender og turneringer bliver du stillet op mod modstandere, der er umulige at besejre. Det bliver meget frustrerende. Så logger du kun ind på gård og tog, så logger du ud, hvis du sidder fast. Jeg hører en masse klager over, at udviklere ikke reagerer, hvilket ikke er godt, og jeg kan se på ingen nylige svar her.
300 kortsamlinger, og kun 1 rune... kom nu, hvordan er det fair fra din side?! Jeg betaler ikke en eneste krone for noget i dette spil... aldrig igen. Det er simpelthen ikke værd at bruge!
Sjovt managerspil. Arenamatchningen trænger seriøst til noget arbejde. 54k power vs 190k power har du ingen chance for at vinde toppræmien. Springet til at skulle betale for at spille mere end et par omgange starter omkring det 4. område. Det er ret meningsløst at se annoncer for præmier. Vil stadig anbefale det som et tidsdump.
Venligst fix dit fangehul, det er super laaaag. Det er svært at spille. Og ja, vi har allerede sendt en billet til kundeservice, og vi har lige modtaget et generisk svar. Men ingen forbedring.
Fantastisk spil generelt. Dog: Lukning af det oprindelige pop-up tilbud bør lukke alle tilbud. Jeg har logget ind med et par minutter til overs og er gået glip af implementeringer på grund af tilbud efter indlæsning af tilbud (4 eller 5 pop-ups i træk nogle gange). Jeg ser på dem, når de først bliver tilbudt. Jeg har ikke brug for konstant og overflødig påmindelse, især når det forstyrrer gameplay og indlæsningstider. Bliv ved med at komme med tilbud; gør det, så der ikke dukker flere tilbud op, når du lukker det første tilbud! Har mistet 1 stjerne indtil videre.
Meget godt (Lort)
Det er ligesom et månedligt abonnement, hver begivenhed kræver, at du betaler for at få godt gear.
Det er et meget interessant spil, men der er ikke nok forklaringer på, hvad man skal gøre med hvert rum, hvert niveau og hver sekvens for at maksimere effekten. Det er naturligvis et langsigtet mål, men det tager længere tid at lære nogle af disse hemmeligheder, end det gør at spille spillet. Også matchups for såkaldte fjender i erobrede felter virker ret skæve. Når 90 % af fjenderne i erobrede felter udkonkurrerer dig med op til 100 %, er du ikke sikker på, hvordan det er gavnligt for det overordnede spil.
Jeg lærer ved at prøve og fejl, hvordan man spiller, lol. Meget vanedannende spil. Bortset fra det allerbedste spil, jeg har spillet. Jeg kan godt lide udfordringerne ved at forbedre slottet. Jeg er ikke rigtig til kampe, det ville være rart at være i forretning mellem kongeriger. , Jeg vil fortsætte med at spille , håber bare at blive mere bedre, større kister præmier. Jeg spiller nogle gange HC i op til 3 timer. Elsker spillet dejligt at slappe af med. (Det koster for meget at købe ekstra ting udover det, får 5 ✳️stjerner. SPILSTING KOSTER FOR MEGET AT OPGRADERE.
Det er et betal for at vinde spillet. Ud over det er det grineren nok.
godt
Hustle Castle: Medieval games Παιχνίδια ρόλων biee
Vil ændre min vurdering, hvis arenaen bliver mere fair. I dit svar sagde du, at jeg skal geare op, så med andre ord, du siger, at dette er et spil, der skal betales for at spille, fordi jeg udstyrer mine folk med den bedste rustning, jeg har, jeg kan kun gøre det bedre, hvis jeg betaler dine høje priser. Æslet ved slottets port har en kiste, der siger, at du kan vinde en unik belønning for 450 diamanter, jeg betalte diamanterne og fik ingen unik belønning. Så hvis jeg køber noget, forstår jeg heller ikke hvad du siger. Jeg ser et væld af annoncer, og det er stadig ikke nok
Burde skifte navn til Add Castle.. alt går ud på at se reklamer.. og køb Premium hvis du vil have noget til at ske før året er omme..
Run Race 3D Sports nrq
Hustle castle virker ikke, den siger download nyeste version, men intet at downloade
Så langt så godt
I længst tid havde jeg ikke ønsket at spille dette, hver annonce, jeg så, var noget seksuelt."Skal det lokke mig til at spille?" Jeg ville tro, og hver gang jeg så disse annoncer, hadede jeg spillet mere og mere. Til sidst så jeg en anden annonce dukke op, men denne gang er det noget overdrevet cliché-guitarspil, mens de forsøger at få spillet til at se så episk ud som muligt, igen, bare hadede det. Så for nylig så jeg en ny annonce. Alt det var, var, at de forsvarede deres fæstning. Det virkede ret fedt, så jeg downloadede det.
Hustle Castle: 캐슬 건축! 중세 킹덤 게임 롤플레잉 djf
Jeg synes ikke, den fortjener 1 stjerne, bare fordi den er P2W. Jeg havde det virkelig sjovt at spille det. Historier er meget søde, og jeg nød generelt. Men det er rigtigt, hvad de siger, det er meget fristende at bruge på dette spil. De tilslutter dig, indtil du er afhængig, og så tilbyder de dig de pakker, der er svære at modstå, som er meget fordelagtige. Det efterlader desværre F2P-spillere lidt af en ulempe i arenaen. Men jeg nød stadig de andre aspekter af spillet.
det er et sjovt spil, men de lokker dig til at bruge penge. Vind i nogle turneringer uden penge for at lokke dig til at bruge lidt penge på små ting, og når du først gør det... er du nu det laveste niveau eller tæt på det i turneringen derfra og indtil du bruger mere. kun tabt omkring 5 bukke på spillet, men lektion lært.
Hvordan spiller jeg den med bridge?
Primært annoncer og overdrevne fordele, hvis du betaler HELE tiden. Bliver hurtigt kedeligt.
Hustle Castle: Medieval games Rollspel wox
Sjovt i et stykke tid, men på grund af ressourcerne og den tid, det tager at vente på opgraderinger på højere niveau (en dag eller to), og jeg selv er utålmodig og en billig skøjte med at fremskynde dem, mister jeg interessen. Forkort venligst opgraderingstiden for at øge spillets fordybelse. Edit: En ting på min ønskeliste er, at jeg kunne spille dette spil offline.
Hustle Castle: Medieval games રોલ પ્લેઇંગ nbb
godt, det er et fantastisk spil. Jeg elsker WOW og kan finde nogle ligheder. Arrangementer og daglige opgaver er attraktive og underholdende. Men den største skuffelse er, at U aldrig kan konkurrere med diamantkøbere, og U kan aldrig vinde mange begivenhedspræmier uden at bruge penge.
Godt spil. Men jeg fjernede 1 stjerne fra det på grund af dette: vi kan ikke ændre vores navn en gang, og indlæsningen er lidt lang
Sjovt spil, jeg har spillet i et par år nu. Problemet jeg har er, at det har en meget langsom responstid. Mange serverproblemer. Hvis udviklerne skulle skaffe nogle penge og opgradere deres server, ville spillet være meget bedre.
Kedeligt, langtrukken jeg gav op
Den er sååååå god!! Jeg får bedre rustning for at hjælpe min ridder med at vinde kampe. Og for at få bedre våben og rustninger vinder du kampe. Du skal også træne dem til at weild våben og rustning.
Har spillet hard-core i 3 år. Mødte bogstaveligt talt min mand i spillet og flyttede til et nyt land! Jeg var ok med de konstante begivenheder, der krævede $. Sad fast efter klanens territorium blev lanceret, sådan et mareridt, at det brød min og andre blomstrende klan(er) fra hinanden. Derefter ekspeditioner med dårlige matchmaking-modstandere, men et regkrav (flere timer om dagen) for håbet om at få materialer til sæt. Du kan ikke betale 2W, men det kræver sådan en investeret tid, at det kørte dine farm2win rimelige brugere af.
Det var godt at starte, men på et tidspunkt er den eneste måde at gøre fremskridt på, du skal betale for ting, købe ting, ellers kan du ikke konkurrere med de spillere, der gør. Jeg havde et hold med magt omkring 3 gange det andet hold, og jeg tabte hver kamp, fordi den anden spiller betalte for super gear.
Sjovt og underholdende spil